logo Królik

 Poprzedni projekt

Kolejny projekt 

Powrót

 

​​​​​​​

Powrót

Opis projektu

Callisto 

Producent odzieży

Klient

  • Redesign logo
  • Opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej na różne kanały komunikacji, zamkniętej w księdze znaku

Cel

Symbol ma odzwierciedlać ewolucję marki, jej nowoczesne podejście i nieustanny rozwój. Powinien także budzić zaufanie i podkreślać profesjonalizm.

Założenia

Logotyp bazuje na zmodyfikowanym foncie Rajdhani. Zaokrąglone krawędzie liter symbolizują wygodę oferowanych produktów, a lekkie pochylenie nawiązuje do dynamiki sygnetu, podkreślając sportowy charakter marki.
Litery „C” i „S” zawierają delikatne zakrzywienia inspirowane dziobem orła, natomiast litery „I” i „T” posiadają „stópki”, które również nawiązują do sygnetu.
Dzięki temu logotyp tworzy spójną całość z sygnetem, wzmacniając jego unikalny charakter.

Kolorystyka logo odzwierciedla ewolucję i transformację marki. Szaro-niebieski odcień stanowi nowoczesne rozwinięcie wcześniejszej palety niebieskiej, a pomarańcz subtelnie nawiązuje do pierwotnego żółtego akcentu. Szary kolor kojarzy się z profesjonalizmem i nowoczesnością, podczas gdy żywa pomarańcz, dynamiczna i kontrastowa wobec szarości, symbolizuje energię, pasję i sportowy charakter marki.

Sygnet bazuje na głowie orła i stanowi nowoczesną interpretację dotychczasowego logo marki. Orzeł, będący symbolem zarówno Śląska, jak i Polski, nawiązuje do patriotycznych wyrobów oferowanych przez sklep oraz produktów tworzonych w Polsce. Pochylenie znaku oraz jego strzelistość symbolizują dynamikę i prędkość, kojarzone z produktami sportowymi.
Sygnet zawiera również ukrytą cyfrę „1”, która odzwierciedla wysoką jakość produktów i podkreśla, że Callisto to lider w swojej branży, stale rozwijający się i dążący do satysfakcji klientów.
Zaokrąglenie pomarańczowego łuku oraz kształt dziobu tworzą strzałkę, symbolizującą ciągły wzrost i nieustające zmiany. Dodatkowo w sygnecie znajduje się ukryta litera „C”, która odwołuje się do nazwy marki, a także podkreśla integralność wartości właściciela z działaniami firmy.

Sport

Dynamika
Prędkość
Energia

Strzałka w górę

Rozwój
Kierunek
Wzrost

C

Pierwsza litera
nazwy Callisto
Spójność

Jedynka

Wysoka jakość
Lider
Innowacje
Nowy etap firmy

Głowa Orła

Ewolucja - zmiana orła
z poprzedniego logo
Patriotyzm
Siła
Lider
Wizja

Realizacja

 

​​​​​​​

Powrót

 Poprzedni projekt

Kolejny projekt 

Powrót

logo Królik

Śledź mnie i bądź na bieżąco z kreatywnymi pomysłami!

Zainspiruj się – dołącz do newslettera!

Name
Subskrybuj
Subskrybuj
Dziękuję za zapisanie się do newslettera :)
Proszę uzpełnij pole